Novost 10.05.2020
Preporuke za postupanje prilikom provedbe postupaka javnog natječaja tijekom epidemije COVID-19
Oznake: 
Image
Preporuke za postupanje prilikom provedbe postupaka javnog natječaja tijekom epidemije COVID-19

Sukladno trenutnim preporukama Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, a s ciljem sprječavanja zaraze COVID-19, NASTAVNI ZAVOD ZA JAVNO ZDRAVSTVO „DR. ANDRIJA ŠTAMPAR“ donosi sljedeće upute za kandidate:

  1. Mjerenje temperature. Prilikom ulaska u prostor NASTAVNOG ZAVODA ZA JAVNO ZDRAVSTVO „DR. ANDRIJA ŠTAMPAR“, kandidatu će se izmjeriti temperatura od strane zaposlenika Zavoda, a u slučaju povišene tjelesne temperature kandidat će biti upućen liječniku obiteljske medicine.

  2. Maska za lice. Kandidat na testiranje treba doći s maskom na licu (ukoliko ne postoji medicinska kontraindikacija za istu) ili će je dobiti prilikom ulaska u dvoranu. Osim medicinskih maski, mogu se koristiti i platnene maske za lice te druga pokrivala koja prekrivaju usta i nos.

  3. Higijena ruku. Na ulazu u Veliku dvoranu postavit će se sredstvo za dezinfekciju ruku, a kandidat prije ulaska treba dezinficirati ruke.

  4. Održavanje razmaka od 2 metra. Razmak među kandidatima treba biti najmanje 2 metra kod ulaženja i kretanja dvoranom ili drugim prostorom Zavoda, neovisno o tome sjedi li se u klupama, stoji li se ili se čeka u redu za vrijeme trajanja postupka.

  5. Redoslijed ulaska i izlaska. Potrebno je da kandidati ulaze jedan po jedan na način da prvi koji ulazi zauzima najudaljenije mjesto u dvorani, a prvi izlazi kandidat najbliže vratima.

  6. Ograničen broj osoba. Testiranje za zapošljavanje (psihološko, provjera računalnih vještina) organizirat će se na način da se osigura do maksimalno 10 osoba u dvorani.

  7. Provjetravanje i dezinfekcija prostorija. Po završetku testiranja prostor će se prozračiti 15 minuta i prebrisati dezinfekcijskim sredstvom te će se nakon toga započeti sa stručnim razgovorom s kandidatima. Razgovori su pojedinačni te će ostali kandidati pričekati izvan Velike dvorane i ući tek po pozivu.